Pristatymo taisyklės

Pirkėjas, sutikdamas su šiomis pristatymo taisyklėmis, pažįmi kad susipažino ir sutinka su bendromis el. parduotuvės taisyklėmis, aprašytomis šiame taisyklių puslapyje: http://gerikompiuteriai.lt/taisykles

PRISTATYMO LAIKAS

Užsakytas prekes internetinėje parduotuvėje www.gerikompiuteriai.lt pristatome visoje Lietuvoje. Jūsų užsakytas prekes pristatys kurjerių tarnyba.

Prekių siuntimas užtrunka nuo 2 d.d. iki 5 d.d. Kuomet Jūsų užsakymas pasiekia www.gerikompiuteriai.lt, mūsų darbuotojas patikrina ar prekė apmokėta, tik po apmokėjimo suformuojamas užsakymas ir prekė išsiunčiama jūsų nurodytu adresu.

Prekės pristatomos darbo dienomis. Visuose Lietuvos miestuose siuntinį pristatysime 8-18 val. (administraciniuose centruose: Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė, Tauragė, Telšiai, Utena - pristatymas iki 22 val.) Šventiniu laikotarpiu ar į kaimo vietoves siuntimas gali užtrukti iki 7 d.d. ir ilgiau.

PRISTATYMO KAINOS

Pristatymo mokestis Lietuvoje – pagal svorį, nurodytais kurjerių įkainiais, pristatymo kaina suskaičiuojama konkretaus užsakymo metu arba krepšelyje.

PRISTATYMO SĄLYGOS

Siuntos pristatomos jūsų pasirinktu adresu: į darbovietę, į namus ar kitur. Pasirinkę pristatymo būdą, turite nurodyti šiuos duomenis: vardą ir pavardę, tikslų pristatymo adresą, mobiliojo telefono numerį ir el. pašto adresą, kitas aplinkybes, kurios svarbios pristatymo įvykdymui (pvz.: koduotos durys, apsauga ir pan.).

Pateikus klaidingus ir /ar netikslius duomenis apie siuntos gavėją, neprisiimame jokios atsakomybės dėl siuntos pristatymo vėlavimo ir/ar siuntos praradimo pristačius klaidingu adresu.

Norint gauti PVM sąskaitą-faktūrą, reikia užpildyti įmonės rekvizitus.

PREKIŲ PRIĖMIMAS

Priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos būklę bei pasirašykite siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui, padarykite nuotrauką (atsiųskite ją el. paštu: info@gerikompiuteriai.lt) ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą. Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta laiku ir tvarkingai. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas ir juos buvo galima pastebėti išorinės prekių apžiūros metu.

ATMINTINĖ PRIIMANT PREKES:

SUSISKAIČIUOKITE DĖŽES

kurjerio pristatomas pakuočių (dėžių) skaičius turi buti toks pat koks yra nurodytas siuntų pristatymo lape  arba kurjerio skaneryje (pavyzdys apačioje), toliau POD. Jeigu pristatomų pakuočių (dėžių) skaičius skiriasi nuo POD nurodyto dėžių skaičiaus – tuomet POD būtina patikslinti gautų dėžių skaičių.

PATIKRINKITE DĖŽIŲ ETIKETES

Ant pakuočių (dėžių) etiketėse turi būti nurodytas Jūsų adresas, o dėžių numeriai turi atitikti ant POD nurodytus pakuočių numerius. Jeigu pristatytų pakuočių (dėžių) numeriai skiriasi nuo POD nurodytų dėžių numerių – tuomet POD būtina patikslinti gautų dėžių numerius.

APŽIŪRĖKITE GAUTAS DĖŽES

Pristatomos pakuotės (dėžės) turi būti tvarkingos, t.y. nepraplėštos, nesugniuždytos ir pan. Jeigu pristatomos siuntos yra netvarkingoje pakuotėje nepriimkite iš kurjerio siuntos tol, kol nesudarėte siuntos „Pažeidimų akto“, pasirašyto kurjerio, ir kuriame būtų kuo smulkiau nurodyti rasti pažeidimai! Jeigu tikrinamos prekės techninės būklės nustatymas yra sudėtingas, nurodykite akte, kad prekės techninė būklė bus patikrinta vėliau.

KITA INFORMACIJA

Apie užsakymo patvirtinimą ir vykdymą nedelsiant informuosime jus elektroniniu paštu.

Pirkinius gali atsiimti užsakymą apmokėjęs asmuo arba kitas asmuo, nurodytas užsakymo blanke pateikus asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Būtinai išsaugokite sąskaitą faktūrą, kurią Jums atveš kurjeris..

Detalesnę informaciją apie pristatymo sąlygas galite gauti el. paštu info@gerikompiuteriai.lt.